У боротьбі за потенційних туристів готелі Карпат обіцяють знижки до 30%

Сезонність готельного бізнесу в таких регіонах, як Крим і Карпати змушує більшість власників використовувати різноманітні маркетингові стратегії як по залученню нових клієнтів, так і по оптимізації грошових потоків. Так, проведене сайтом Gohotels.com.ua аналіз існуючих на 1 вересня 2012 пропозицій по розміщенню проживаючих в готелях Буковеля, дозволяє зробити висновок про те, що практично усіма власниками готелів (від елітних готелів до приватних садиб) зараз проводяться безпрецедентні акції з раннього бронювання.

Так, елітні готелі при здійсненні 100% передоплати до 01.10.2012 р. за проживання в сезон (з грудня по квітень) обіцяють зробити 30% знижку на проживання від зазначеної в прайс-листі ціни. Пропозиції міні-готелів і гостьових будинків, звичайно, не відрізняються таким розмахом, що пов'язано в першу чергу з тим, що спочатку заявлені ціни на проживання в них являють собою цифру в 1,5-2 рази менше, ніж в статусних готелях. Однак, на наявність 5-15% знижки при оплаті бронювання готелю саме зараз розраховувати все ж таки можна. А якщо Вам до всього вдасться навіть напряму зв'язатися з щедрим господарем готелю, то не сумнівайтеся - знижку Ви однозначно отримаєте.

Ще один спосіб додатково скоротити витрати по проживанню на 3-5% - звернутися до послуг служб бронювання. Адже з метою залучення клієнтів, а також з урахуванням того, при великих обсягах замовлень, готелі за замовчуванням дозволяють їм робити додаткові знижки туристам до 5%, будь-який сервіс бронювання готелів піде назустріч клієнтові і надасть знижку охочому насолодитися зимовим відпочинком. Її розмір буде збільшуватися пропорційно числу відпочиваючих, термінами проживання, а також замовленим Вами додаткових послуг (трансфер, прокат гірськолижного спорядження і т.п.).

При цьому слід зауважити, що недовіра до подібних послуг з боку потенційних клієнтів на пострадянському просторі є в більшості випадків абсолютно необгрунтованим. На користь цього говорить вже той факт, що 60% вироблених в Європі бронювань відбувається саме через посередників, представлених лише в інтернет просторі. І при цьому число претензій до таким посередникам набагато менше, ніж безпосередньо до власників готелів, оскільки вони є незацікавленими особами, і в разі, якщо Ви вибрали не найкращий готель, то Вам підкажуть масу альтернативних варіантів, серед яких завжди знайдеться той, який повністю задовольнить Ваші запити.


Написав Go Hotels
01 вересня 2012

Всі готелі України