У боротьбі за потенційних туристів готелі Карпат обіцяють знижки до 30%
Сезонність готельного бізнесу в таких регіонах, як Крим і Карпати змушує більшість власників використовувати різноманітні маркетингові стратегії як по залученню нових клієнтів, так і по оптимізації грошових потоків. Так, проведене сайтом Gohotels.com.ua аналіз існуючих на 1 вересня 2012 пропозицій по розміщенню проживаючих в готелях Буковеля, дозволяє зробити висновок про те, що практично усіма власниками готелів (від елітних готелів до приватних садиб) зараз проводяться безпрецедентні акції з раннього бронювання.
Так, елітні готелі при здійсненні 100% передоплати до 01.10.2012 р. за проживання в сезон (з грудня по квітень) обіцяють зробити 30% знижку на проживання від зазначеної в прайс-листі ціни. Пропозиції міні-готелів і гостьових будинків, звичайно, не відрізняються таким розмахом, що пов'язано в першу чергу з тим, що спочатку заявлені ціни на проживання в них являють собою цифру в 1,5-2 рази менше, ніж в статусних готелях. Однак, на наявність 5-15% знижки при оплаті бронювання готелю саме зараз розраховувати все ж таки можна. А якщо Вам до всього вдасться навіть напряму зв'язатися з щедрим господарем готелю, то не сумнівайтеся - знижку Ви однозначно отримаєте.
Ще один спосіб додатково скоротити витрати по проживанню на 3-5% - звернутися до послуг служб бронювання. Адже з метою залучення клієнтів, а також з урахуванням того, при великих обсягах замовлень, готелі за замовчуванням дозволяють їм робити додаткові знижки туристам до 5%, будь-який сервіс бронювання готелів піде назустріч клієнтові і надасть знижку охочому насолодитися зимовим відпочинком. Її розмір буде збільшуватися пропорційно числу відпочиваючих, термінами проживання, а також замовленим Вами додаткових послуг (трансфер, прокат гірськолижного спорядження і т.п.).
При цьому слід зауважити, що недовіра до подібних послуг з боку потенційних клієнтів на пострадянському просторі є в більшості випадків абсолютно необгрунтованим. На користь цього говорить вже той факт, що 60% вироблених в Європі бронювань відбувається саме через посередників, представлених лише в інтернет просторі. І при цьому число претензій до таким посередникам набагато менше, ніж безпосередньо до власників готелів, оскільки вони є незацікавленими особами, і в разі, якщо Ви вибрали не найкращий готель, то Вам підкажуть масу альтернативних варіантів, серед яких завжди знайдеться той, який повністю задовольнить Ваші запити.