Наступні правила бронювання відносяться до всіх послуг, що прямо або опосередковано (через дистриб'юторів) надаються інтернет-сайтом GoHotels.com.ua у режимі он-лайн, по електронній пошті або в телефонному режимі. Відвідуючи або використовуючи наш веб-сайт з ознайомлювальною метою або для здійснення бронювання, Ви визнаєте, що прочитали, зрозуміли і погодилися з нижчеописаними правилами бронювання.
ЕТАПИ БРОНЮВАННЯ
1 етап – вибір готелю.
Вибрати готель можна як заповнивши форму пошуку, так і використовуючи сервіс «Каталог готелів».
Якщо Ви вирішили скористатися формою пошуку на головній сторінці, то, будь ласка, вкажіть:
- область, місто або конкретний готель, вибрати які можна за допомогою підказок;
- дату заїзду в готель і дату виїзду (або поставити відмітку, якщо дата поїздки невідома);
- кількість місць у номері (одно-двох-трьох-чотирьохмісне поселення) або нічого не вказувати, якщо кількість подорожуючих поки невідома.
Після натиснення кнопки пошуку система знайде всі номери, які пропонують необхідний Вам тип розміщення і вільні на вказані дати перебування.
Якщо ж Ви надали перевагу пошуку через каталог готелів, то виберіть необхідну область і місто, в якому Вам необхідно забронювати готель. Система запропонує всі можливі варіанти, доступні в даному місті.
Із запропонованого списку готелів оберіть готель, що сподобався та задовільняє Вас за ціною і якістю пропонованих послуг, а також відповідає додатковим критеріям (віддаленості від аеропорту, центру, ж/д вокзалу, наявності автостоянки, ресторану і т. п.)
Ознайомившись з номерним фондом, оберіть відповідний номер, вкажіть дати заїзду і виїзду, кількість осіб, що будуть зупинятися у готелі (якщо не зробили цього раніше), кількість необхідних номерів і натисніть кнопку «Бронювати»
2 етап – перевірка даних про бронювання.
У формі бронювання, що відкрилася, перевірте, будь ласка, назву обраного готелю і його місцезнаходження, інформацію про вибраний номер, дату заїзду і виїзду з готелю, кількість ночей і ціну за одну ніч і ознайомтеся з сумою обов'язкової передоплати.
Далі заповніть всі необхідні поля (прізвище і ім'я проживаючого, номер телефону в міжнародному форматі, коректну адресу електронної пошти, спосіб оплати і особливі побажання (напр. широке ліжко, поселення з дітьми і т. д.)) Будь ласка, уважно вводьте свою електронну адресу, оскільки після отримання передоплати на неї буде висланий ваучер на поселення, який буде необхідний при реєстрації в готелі.
Ознайомтеся також з правилами ануляції бронювання і встановіть відмітку про їх прийняття. Далі натисніть кнопку «Бронювати». Через декілька секунд на екрані Ви побачите підтвердження бронювання, яке буде продубльовано на Вашу електронну пошту, як тільки готель підтвердить замовлення.
3 етап – підтвердження бронювання.
Як тільки готель (в строк, що не перевищує 24 години) підтвердить бронювання, на Вашу електронну адресу буде відправлено лист про успішне бронювання, в якому Вам будуть запропоновані варіанти оплати. Також у листі буде вказаний номер підтвердження замовлення, який Вам обов'язково потрібно буде ввести у випадку, якщо знадобиться змінити/анулювати замовлення. А після підтвердження факту оплати буде висланий електронний ваучер на поселення, який стане Вам у нагоді при поселенні і коригуванні суми оплати за проживання.
4 етап – оплата проведеного бронювання
У листі з підтвердженням бронювання номера Вам будуть запропоновані 2 варіанти оплати – повна і часткова. Повна передоплата (потрібна в обмеженій кількості готелів) передбачає 100% оплату за весь період проживання. Часткова передоплата передбачає плату за одну добу проживання з подальшим повним розрахунком за фактичний термін перебування безпосередньо в готелі. Здійснити оплату можна одним з нижчеперелічених способів:
1. За допомогою платіжних карток – VISA, MasterCard, Maestro – провести оплату можна відразу ж після підтвердження Вашого бронювання готелем. Посилання на сторінку з варіантами оплати Ви зможете знайти в листі, що підтверджує бронювання. На сторінці оплати Вам необхідно заповнити наступні дані:
- номер пластикової карти;
- ім'я і прізвище власника карти;
- місяць і рік закінчення дії пластикової карти;
- код Card Security Code (CVC/CVV/CID) - додатковий тризначний або чотиризначний код безпеки, надрукований на задній стороні вашої карти.
2. За допомогою системи міжнародних електронних переказів Western Union - для відправлення переказу досить заповнити бланк, пред'явити документ, що засвідчує особу відправника, внести до каси відповідну суму, після чого оператор повідомить відправникові номер переказу, який необхідно повідомити одержувачеві. Безкоштовний телефон по Україні 0-800-5000-030
3. По рахунку-фактурі (можливо при бронюванні не пізніше, ніж за 3 дні до заїзду), тобто на вказану Вами електронну адресу буде вислана квитанція з реквізитами, сплатити яку можна в будь-якому відділенні банку
4. За допомогою сервісу Приват24 – інтернет-банкінгу для клієнтів Приватбанку. privat24.ua або http://privatbank.ua
5. Webmoney - універсального засобу для розрахунків в Мережі. http://webmoney.ua
6. Аваль-Експрес - власної системи банку «Райффайзен Банк Аваль» зі здійснення термінових грошових переказів. Безкоштовний телефон по Україні 0-800-500-5000
7. Юністрім – міжнародної системи термінових грошових переказів для фізичних осіб http://calculator.unistream.ru/transfers/
За фактом отримання оплати (передоплати) Вам на електронну адресу буде висланий ВАУЧЕР НА ПОСЕЛЕННЯ, в якому будуть вказані всі деталі проведеного бронювання: назва готелю, категорія номера, дати і термін перебування в готелі, ПІБ і контактні дані клієнта, загальна сума до оплати і сума отриманої передоплати. Даний ваучер необхідний для успішного поселення в заброньованому номері, а також для підтвердження (коригування) проведеної оплати.
Якщо Ви не отримали ваучер на поселення протягом години після того, як повідомили нас про оплату (а також переконалися, що його немає у папці "Спам" або "Небажана пошта"), будь ласка, зв'яжіться з нами за телефонами: +38 067 166-52-70 або +38 050 548-46-06.
Служба підтримки клієнтів GoHotels.com.ua працює цілодобово
Порядок ануляції
У разі зміни обставин у Вас є можливість анулювати здійснене раніше бронювання. При цьому всі умови ануляції замовлення (порядок, штрафні санкції, терміни) наведені на сторінці готелю в окремому блоці «Ануляція бронювання» в розділі «Правила проживання», а також в електронній формі підтвердження бронювання. Коригування замовлення, (зміна, ануляція) здійснюється через особистий кабінет користувача в закладці «Поточні бронювання». Для його здійснення Вам ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно ввести номер підтвердження замовлення, вказаний у листі-підтвердженні бронювання, а далі дотримуватися описаних інструкцій.
Будь ласка, уважно вивчайте правила ануляції бронювання, оскільки практично завжди пізня ануляція замовлення і незаїзд передбачають значні штрафні санкції з боку готелів (мінімальна сума еквівалентна платі за добу проживання в номері). Крім того, зверніть увагу, що певні тарифи в розділі «Знижки і спеціальні пропозиції» не підлягають ануляції або зміні.
Подальша співпраця з сайтом
Здійснюючи бронювання, Ви погоджуєтеся отримати 3 електронних повідомлення на свою електронну адресу. Перше повідомлення буде відіслано Вам з метою підтвердження здійсненого Вами бронювання. Воно прийде в термін від 30 хв. до 24 годин після здійснення Вами бронювання номеру, як тільки готель підтвердить Ваше замовлення, і в якому будуть вказані можливі варіанти оплати. Друге, вислане негайно після підтвердження факту оплати – це електронний ваучер на поселення, в якому вказані всі деталі Вашого бронювання (назва готелю, його адреса і контактні дані, терміни проживання, категорія номера) і який необхідний Вам для успішного поселення. Третє і останнє повідомлення Ви отримаєте відразу після виїзду – це форма відгуку гостя, в якій Ви можете поділитися своїми враженнями від перебування в готелі і яке буде використано виключно для формування рейтингу готелю і не буде використано ні в яких інших (в т.ч. комерційних) цілях.